RODO

53-605 Wrocław

Pl. Orląt Lwowskich 20c

info@tony.com.pl

+48 535 425 100

Regulamin sklepu

Polityka prywatności

REGULAMIN USŁUG SERWISOWYCH W TONACH

 

  • Niniejszy regulamin dotyczy zasad oraz warunków świadczenia usług serwisowych i naprawczych przez firmę TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. z siedzibą we Wrocławiu, 53-605 przy ul. Pl. Orląt Lwowskich 20c

  • Serwis instrumentów muzycznych TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. wykonuje usługi dla osób prywatnych oraz firm (zwanych dalej Klientami).

  • TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. jest czynnym płatnikiem podatku VAT, a wszystkie podane kwoty są ostateczną ceną prezentowanych usług (kwoty brutto).

  • Klient traktowany jest przez TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. jako wyłączny właściciel dostarczonego instrumentu/instrumentów, na zasadzie z art. 339 w zw. z art. 341 Kodeksu cywilnego, chyba że Klient wyraźnie oświadczy, że nie jest właścicielem sprzętu.

  • Przyjęcie instrumentu do serwisu następuje wyłącznie po wypełnieniu formularza dostępnego na stronie tony.com.pl/serwis. W odpowiedzi na wypełniony formularz TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. wysyła mailowe potwierdzenie przyjęcia do serwisu które jest jedyną podstawą do wydania instrumentu z serwisu.

  • Potwierdzenie przyjęcia do serwisu zawiera również przybliżony czas wykonania serwisu/naprawy instrumentu i ewentualny kontakt do serwisanta wykonującego zlecenie.

  • Serwisant przyjmujący instrument do serwisu TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. dokonuje sprawdzenia sprzętu przyjętego w obecności klienta. Naprawa instrumentu jest wykonywana tylko pod kątem pakietu wybranego przez klienta. W przypadku wykrycia dodatkowych usterek serwis informuje klienta stosowną diagnozą w formie: telefonicznej lub email. Dodatkowo klient może otrzymać wycenę kosztów serwisowych na podany numer telefonu komórkowego lub adres e-mail.

  • Rezygnując z naprawy Klient pokrywa koszty przeprowadzenia diagnozy instrumentu w wysokości 100 zł + VAT. 

  •  W przypadku gdy oddany do serwisu instrument jest naruszony (np. wcześniejsze naprawy serwisowe, ślady zalania i korozji, ślady upadku, samodzielne próby naprawy lub jakakolwiek inna ingerencja lub naruszenie konstrukcji) TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. zastrzega sobie prawo do doliczenia dodatkowych opłat bądź też zmiany warunków, wydłużenia lub odmówienia naprawy (po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego) – w przypadku odmowy naprawy przez jedną ze stron, Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia kosztów diagnozy.

  • TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. informuje, iż sprawność użytkowa oraz stan wizualny instrumentu muzycznego dostarczonego do naprawy może ulec pogorszeniu w wyniku wykonywanych czynności diagnostycznych i napraw (np. ukryte pęknięcia obudowy ujawniające się dopiero w trakcie naprawy itp.), co wynika z wad ukrytych, ujawniających się dopiero w momencie podejmowania ww. czynności. TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. nie ma na to wpływu i nie ponosi za to odpowiedzialności, a ewentualne koszty naprawy tych wad pokrywa Zamawiający.

  •  Klient oświadcza, że jest świadomy, iż każda ingerencja w instrument lub diagnoza może spowodować utratę gwarancji producenta jeśli taką jeszcze posiada.

  •  TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania usług naprawczych z powodu niedostępności na rynku odpowiednich części zamiennych lub też innych przyczyn niezależnych od serwisu TONY Sp. z o.o. Sp. Kom..

  •  Serwis TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. udziela 3 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę serwisową/naprawczą oraz wymienione części zamienne (używane), w przypadku nowych części jest to gwarancja conajmniej 12 miesięczna.

  • W przypadku nieodebrania instrumentu w terminie 2 dni od daty poinformowania Klienta o możliwości odbioru instrumentu, naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 30 zł brutto dziennie, którą musi pokryć Zamawiający. Opłata jest naliczana również wskutek braku możliwości poinformowania Zamawiającego o możliwości odbioru, wynikającej z jego winy (np. podany zły nr telefonu, bądź nieodbieranie telefonu, brak kontaktu mailowego itp.).

  •  Instrument pozostawiony w serwisie powinien być odebrany przez Klienta w ciągu 3 miesięcy od momentu o poinformowaniu o zakończonej naprawie lub braku możliwości naprawy. Instrument nie odebrany w tym czasie z serwisu zostanie sprzedany przez TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. celem pokrycia kosztów przechowania instrumentu na podstawie art. 848 Kodeksu cywilnego, który mówi, że przechowawca może sprzedać rzecz, jeśli jest to konieczne, aby pokryć koszty przechowania. 

  •  Warunkiem uznania reklamacji przez serwis jest dostarczenie oryginału dowodu sprzedaży. 

  •  Serwis TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin instrumentu bez obecności klienta. Mowa tu o skomplikowanym procesie sprawdzenia części elektronicznych w celu ich diagnozy kiedy usterki nie są widoczne na zewnątrz.

  •  TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. gwarantuje sprawne wykonanie usług wymienionych w potwierdzeniu wydania instrumentu z serwisu, które otrzymuje klient w formie pisemnej.

  1. pl
  2. en