53-605 Wrocław
Pl. Orląt Lwowskich 20c
REGULAMIN USŁUG SERWISOWYCH W TONACH
Niniejszy regulamin dotyczy zasad oraz warunków świadczenia usług serwisowych i naprawczych przez firmę TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. z siedzibą we Wrocławiu, 53-605 przy ul. Pl. Orląt Lwowskich 20c
Serwis instrumentów muzycznych TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. wykonuje usługi dla osób prywatnych oraz firm (zwanych dalej Klientami).
TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. jest czynnym płatnikiem podatku VAT, a wszystkie podane kwoty są ostateczną ceną prezentowanych usług (kwoty brutto).
Klient traktowany jest przez TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. jako wyłączny właściciel dostarczonego instrumentu/instrumentów, na zasadzie z art. 339 w zw. z art. 341 Kodeksu cywilnego, chyba że Klient wyraźnie oświadczy, że nie jest właścicielem sprzętu.
Przyjęcie instrumentu do serwisu następuje wyłącznie po wypełnieniu formularza dostępnego na stronie tony.com.pl/serwis. W odpowiedzi na wypełniony formularz TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. wysyła mailowe potwierdzenie przyjęcia do serwisu które jest jedyną podstawą do wydania instrumentu z serwisu.
Potwierdzenie przyjęcia do serwisu zawiera również przybliżony czas wykonania serwisu/naprawy instrumentu i ewentualny kontakt do serwisanta wykonującego zlecenie.
Serwisant przyjmujący instrument do serwisu TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. dokonuje sprawdzenia sprzętu przyjętego w obecności klienta. Naprawa instrumentu jest wykonywana tylko pod kątem pakietu wybranego przez klienta. W przypadku wykrycia dodatkowych usterek serwis informuje klienta stosowną diagnozą w formie: telefonicznej lub email. Dodatkowo klient może otrzymać wycenę kosztów serwisowych na podany numer telefonu komórkowego lub adres e-mail.
Rezygnując z naprawy Klient pokrywa koszty przeprowadzenia diagnozy instrumentu w wysokości 100 zł + VAT.
W przypadku gdy oddany do serwisu instrument jest naruszony (np. wcześniejsze naprawy serwisowe, ślady zalania i korozji, ślady upadku, samodzielne próby naprawy lub jakakolwiek inna ingerencja lub naruszenie konstrukcji) TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. zastrzega sobie prawo do doliczenia dodatkowych opłat bądź też zmiany warunków, wydłużenia lub odmówienia naprawy (po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego) – w przypadku odmowy naprawy przez jedną ze stron, Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia kosztów diagnozy.
TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. informuje, iż sprawność użytkowa oraz stan wizualny instrumentu muzycznego dostarczonego do naprawy może ulec pogorszeniu w wyniku wykonywanych czynności diagnostycznych i napraw (np. ukryte pęknięcia obudowy ujawniające się dopiero w trakcie naprawy itp.), co wynika z wad ukrytych, ujawniających się dopiero w momencie podejmowania ww. czynności. TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. nie ma na to wpływu i nie ponosi za to odpowiedzialności, a ewentualne koszty naprawy tych wad pokrywa Zamawiający.
Klient oświadcza, że jest świadomy, iż każda ingerencja w instrument lub diagnoza może spowodować utratę gwarancji producenta jeśli taką jeszcze posiada.
TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania usług naprawczych z powodu niedostępności na rynku odpowiednich części zamiennych lub też innych przyczyn niezależnych od serwisu TONY Sp. z o.o. Sp. Kom..
Serwis TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. udziela 3 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę serwisową/naprawczą oraz wymienione części zamienne (używane), w przypadku nowych części jest to gwarancja conajmniej 12 miesięczna.
W przypadku nieodebrania instrumentu w terminie 2 dni od daty poinformowania Klienta o możliwości odbioru instrumentu, naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 30 zł brutto dziennie, którą musi pokryć Zamawiający. Opłata jest naliczana również wskutek braku możliwości poinformowania Zamawiającego o możliwości odbioru, wynikającej z jego winy (np. podany zły nr telefonu, bądź nieodbieranie telefonu, brak kontaktu mailowego itp.).
Instrument pozostawiony w serwisie powinien być odebrany przez Klienta w ciągu 3 miesięcy od momentu o poinformowaniu o zakończonej naprawie lub braku możliwości naprawy. Instrument nie odebrany w tym czasie z serwisu zostanie sprzedany przez TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. celem pokrycia kosztów przechowania instrumentu na podstawie art. 848 Kodeksu cywilnego, który mówi, że przechowawca może sprzedać rzecz, jeśli jest to konieczne, aby pokryć koszty przechowania.
Warunkiem uznania reklamacji przez serwis jest dostarczenie oryginału dowodu sprzedaży.
Serwis TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin instrumentu bez obecności klienta. Mowa tu o skomplikowanym procesie sprawdzenia części elektronicznych w celu ich diagnozy kiedy usterki nie są widoczne na zewnątrz.
TONY Sp. z o.o. Sp. Kom. gwarantuje sprawne wykonanie usług wymienionych w potwierdzeniu wydania instrumentu z serwisu, które otrzymuje klient w formie pisemnej.